Pages

Thursday 16 March 2017

Vikar untuk Penjagaan Rahim Perempuan

VIKAR - Produk kesihatan wanita untuk penjagaan dalaman wanita!!

Image result for vikar latoja

Related image

Produk kesihatan dalaman wanita

Vikar dengan bahan-bahan utama adalah ekologi teknologi nano perak
China mempunyai beberapa paten dan hak harta intelek, dan dalam kerjasama dengan Amerika Syarikat 3M, promosi global
Probiotik perak ultra-halus, hanya beberapa bahagian per juta kepekatan boleh membunuh pelbagai mikroorganisma patogen, kulat, mycoplasma

https://youtu.be/6T9Xt9uh9t4

VIkar boleh Mengecutkan , Merapatkan dan mengetatkan lubang rahim 

Vikar adalah produk penjagaan kesihatan dalaman wanita dan juga luaran. Ia amat bermanfaat untuk memperbaiki otot rahim wanita. Penggunaan Vikar akan mampu untuk mengecutkan , merapatkan dan mengetatkan lubang rahim 


Baik untuk merawat senggugut / sengugut


Vikar juga adalah baik untuk merawat senggugut @ sengugut .Ini kerana ramai dikalangan remaja dan wanita mengalami penyakit senggugut @ sengugut ini. Ia adalah rasa sakit atau tidak selesa berikutan kedatangan haid atau istilah saintifiknya "Dysmenorrhea". 

Baik untuk menyelesaikan masalah keputihan


Untuk menyelesaikan masalah keputihan bagi wanita , penyelesaiannya adalah dengan cara memperbaiki sistem dalaman badan kita. Pengunaan Vikar mampu memperbaiki sistem dalaman tubuh kita dan dengan ini ia berupaya menyelesaikan pelbagai masalah kesihatan termasuk menyelesaikan masalah keputihan.

Baik untuk masalah tidak subur & Membetulkan kitaran haid

Kepada wanita yang menghadapi masalah dengan kesuburan. Vikar adalah satu pilihan yang amat baik untuk menyelesaikan masalah tidak subur pada wanita.
Dalam kes-kes contoh daripada agent dan customer, kebanyakan menghadapi kesusahan hamil selama jangka masa, dalam penggunaan Vikar telah berjaya hamil. Ini kerana kitaran haid yang teratur adalah teramat penting bagi memastikan keseimbangan hormon Estrogen. Pelbagai masalah akan timbul sekiranya kitaran haid tidak teratur di antaranya adalah pertambahan berat badan, sukar mendapat kan cahaya mata dan banyak lagi.

Mengempiskan perut , Melangsingkan & Menguruskan badan

Jika anda merancang untuk mengempiskan perut , melangsingkan dan menguruskan badan anda , pelbagai cara yang perlu anda ambil perhatian seperti gaya pemakanan anda dan gaya pengambilan minuman harian anda dan pelbagai lagi petua dan tips-tips tradisional dan moden lainnya. Vikar juga adalah antara petua dan pilihan yang sangat baik untuk melangsingkan , menguruskan badan & mengempiskan perut anda yang buncit yang patut anda cuba.

Untuk meningkatkan kuasa seksual 

Image result for increase sex
Vikar juga sangat bermanfaat untuk guna meningkatkan kuasa seksual wanita atau lelaki. Ia adalah baik untuk merapatkan dan mengeratkan hubungan suami dan isteri dalam keluarga.

No comments:

Post a Comment